Update legal texts and bugfix
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@ -36,6 +36,8 @@ Creating an account is the first step, you also have to pay for our service. It
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#### I have paid but I still don't have Internet!
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- Check you are connected to `Aurore` and not to `Aurore-Inscription`, which purpose is not providing internet acces but only to our intranet in order to register and pay.
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- Check your balance, Aurore electronic wallet. If it has filled up with the amount you paid, don't panic. You can then use this balance to pay for whatever you want: simple membership, one month's connection or an annual package.
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- In a few rare cases, you have indeed paid something to Aurore and the money seems to have disappeared. You know you've actually sent money if a ticket appears on the screen. This is an easy problem to solve : take a screenshot of the bank transfer or of the ticket and send it to us, the treasury will take care of it.
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@ -88,7 +90,7 @@ The reason is simple: the MAC address written on the label sometimes differs sli
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## I have Internet, but it's slow and/or I often lose the connection
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You can start by checking that there is no global problem, by looking on our Twitter [@AuroreReseau](https://twitter.com/AuroreReseau) if there is a current incident described there. If you're curious, you can also check our [monitoring](https://grafana.auro.re) service or its very simplified version, the [status](https://status.auro.re/) page. If the whole "Infrastructure" section is marked "online", the problem probably does not come from us.
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You can start by checking that there is no global problem, by looking on our Twitter [@AuroreReseau](https://twitter.com/AuroreReseau) if there is a current incident described there. If you're curious, you can also check our [monitoring](https://grafana.auro.re) service. If the whole "Données sortantes" section is marked "offline", the problem probably does not come from us.
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If you don't see anything abnormal on these pages, we can guess you are tring to use the Wi-Fi. You should know that the walls of Crous buildings are made of materials that are effective at attenuating the frequencies used for Wi-Fi. As long as your room is located a little far from a terminal, for example at the end of a corridor, the network becomes difficult to use. Add to this the health situation which forces you to study at a distance, thereby putting a heavy burden on videoconferencing services and loading the network and you see the problem. No set of Wi-Fi terminals can support such a load.
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@ -36,6 +36,8 @@ Créer un compte est la première étape, il faut en plus payer pour notre servi
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#### J'ai payé mais je n'ai toujours pas Internet !
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- Vérifie que tu es bien sur le réseau `Aurore` et non `Aurore-Inscription`, ce dernier ne fournissant pas un accès internet mais juste à l'intranet pour s'incrire et payer.
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- Vérifie le montant de ton solde, le porte-monnaie électronique d'Aurore. Si il s'est rempli du montant que tu as payé, pas de panique. Tu peux alors utiliser ce solde pour payer ce que tu voulais : adhésion simple, mois de connexion ou forfait annuel.
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- Dans quelques rares cas, tu as bien payé quelque chose à Aurore et l'argent semble avoir disparu. Tu sais que tu as payé quelque chose si un ticket s'est affiché à l'écran. C'est un problème facile à résoudre : prends une capture d'écran du virement ou du ticket et envoie-la nous, la trésorerie s'en occupera.
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@ -88,7 +90,7 @@ La raison est simple : l'adresse MAC écrite sur l'étiquette diffère parfois l
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## J'ai Internet, mais c'est lent et/ou je perds souvent la connexion
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Tu peux commencer par vérifier qu'il n'y a pas de problème global, en regardant notamment sur notre Twitter [@AuroreReseau](https://twitter.com/AuroreReseau) si on y a décrit un incident en cours. Si la curiosité te prend, tu peux également aller consulter notre service de [monitoring](https://grafana.auro.re) ou sa version très simplifiée, la page de [statut](https://status.auro.re/). Si toute la partie « Infrastructure » est marquée « _online_ », le problème ne vient probablement pas de nous.
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Tu peux commencer par vérifier qu'il n'y a pas de problème global, en regardant notamment sur notre Twitter [@AuroreReseau](https://twitter.com/AuroreReseau) si on y a décrit un incident en cours. Si la curiosité te prend, tu peux également aller consulter notre service de [monitoring](https://grafana.auro.re). Si toute la partie « Données sortantes » est marquée « _offline_ », le problème ne vient probablement pas de nous.
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Si tu ne vois rien d'anormal sur ces pages, a priori tu es en Wi-Fi. Il faut savoir que les murs des bâtiments Crous sont faits dans des matériaux qui atténuent efficacement les fréquences utilisées pour le Wi-Fi. Pour peu que ton logement soit situé un peu loin d'une borne, par exemple en bout de couloir, le réseau devient difficilement utilisable. Rajoute à ça la situation sanitaire qui force les études à distance, donc un usage intense de la visioconférence qui charge le réseau et tu vois le problème. Aucun jeu de bornes Wi-Fi ne peut supporter une charge pareille.
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@ -38,6 +38,9 @@ the rules of procedure and their annexes.
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The validation of this form and the payment of the contribution
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is valid for membership of the association.
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**If you don't have an account nether internet access to register**, you can connect to the Wi-Fi `Aurore-Inscription` and follow the precedent point.
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This network do not provide internet acces, only an access to our intranet.
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## Step 2: Pay for your membership and connection
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### Pay by credit card
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@ -38,6 +38,9 @@ le réglement intérieur et leurs annexes.
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La validation de ce formulaire et le réglement de la cotisation
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vaut pour adhésion à l'association.
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**Si vous n'avez pas de compte ni d'accès internet pour vous inscrire**, vous pouvez vous connecter au réseaux Wi-Fi `Aurore-Inscription` et suivre la procédure précédente.
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Ce réseau ne donne pas accès à internet, juste à notre intranet.
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## Étape 2 : Payer son adhésion et sa connexion
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### Payer en carte bancaire
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